نقد و نظر

جای خواندن و شنیدن نظریات مردم

نقد و نظر

جای خواندن و شنیدن نظریات مردم

نظرات شما

نظرات 119 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ http://youtube.com

درود بر آواز خوان سلطان قلبها داود بزرگ. به نظرمن سرود موسیقی آلبوم مریم عالیست. شیوه و سبک خواندن ترانه ها هم بسیار خوب است اما آواز شفاف و آن طور که عاشقانت انتظار دارند نیست. در آلبوم های سرزمین من و بری جو آواز شما بی نهایت دلنیشن گیرا و شفاف است اما در دو آلبوم سفید و سیاه و مریم با اینکه سرودهای نهایت زیبا انتخاب شده اند اما آواز بسیار خیره و ناشفاف است. امیدواریم در دو البومی که قرار است در تابستان امسال برآیند آواز طلایی شما مانند آلبومهای زیبای سرزمین من و بری جو شفاف و گیرا اباشد. داوود جان همه می دانند که در قلبهای فارسی زبان های دنیا جای داری. راستی چرا در این وب سایت ویدیوهای کنسرت جدید خود جای نمی دهید ودوم اینکه در این وب سایت از فعالیت های جاری هنری خود بنویسید. ما مشتاق آن هستیم. همیشه سبز باشید داود جان قند نبات.

ناصر پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ق.ظ

سرخوش عزیزخوب شد که بعد ازسالها شنیده می شود که البم جدید شما به نام مریم به بازارعرضه شده گرچه ما تاهنوزدرافغانستان آن را ندیده ایم.به هرصورت موفق باشید به امید که همیشه بخوانید وهمین قسم فرا منطقه ای بخوانید.برخی دوستان شما را محدود به یک قوم می سازد که من فکرمی کنم این جفا درحق شماست.چون گوید تو بزرگی درآینه خورد نمی گنجی.بهروزباشی

اشرف طنین پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام خدمت هنرمند محبوب و خوش صدا دواد جان سرخوش!!!
داود جان آهنگ های آلبوم مریم نهایت زیبا و دلنشین است. اما از آهنگ های تصویری شما هنوز خبری نیست که نیست. گرچه ما فقط از طریق انترنت به آهنگهای آلبوم مریم گوش داده ایم و هنوز آلبوم اصلی مریم در دسترس ما نیست نمیدانم آهنگ های آلبوم مریم تصویری هم هست یا فقط صوتی است به هر حال ما امید واریم که داود جان درین زمینه نیز توجه کنید. همیشه موفق و کامگار باشید و همچنان که در عرصه موسیقی همیشه کامیاب و سر فراز بوده اید کامیابی بشتر تان آرزوی ماست.

داود سرخوش پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ

علی، ناصر و اشرف طنین گرامی را عرض ارادت اخلاص دارم!
بابت پیام و ابراز نظر تان صمیمانه سپاس.

علی عزیز به تفاوت صدا اشاره نموده اید، فرمایش به جا و در اجرا های آینده مزه های از هر کدام خواهم داشت. گفتم از هرکدام زیرا در هر اجرا شیوه های رفتاری همان اجرای مورد نظر را نمیشود نا دیده گرفت.

ناصر عزیز در باب نکته ای شما میتوانم همین قدر گفته باشم که نمیشود جدا از زمان و مکان زندگی کرد و نهایتا نوع رویکرد و اثر حاصل از آن نمایه همان اثر گذاری و اثر پذیریی میتواند باشد که یا مرارت خلق کرده و یا نشاط آفریده است، بنا بر این نوع قضاوت و نگاه نمیتواند یکسان باشد. و اما لزوم اشاره به دو نکته را بی جا نیمدانم: اولا پدیده ها را در عصر خودش باید داوری کرد و دوما باید همت داشت هویت ها و پندار های تعریف شده را مبنای داوری قرار نداد، متاسفانه این موردی است که به این زودی ها در دهکده ای ما رواج نخواهد یافت ولی"زندگی میگوید اما باز باید زیست".

اشرف طنین عزیز قبول باید کرد دیر طول کشید و میدانم این طور هم نیست که "دیر آید، درست آید". اما همین قدر هم که شد بگذارید شده باشد. اجرای تصویری را نمیتوانم از حالا وعده داده باشم زیرا تا حال این بخش کارم را شنیداری میدانسته ام نه دیداری لذا ایده ای بسیار عجیب و غریب در باب کار تصویری را هم در خود سراغ ندارم، سعی میکنم با دوستانی که در کار تصویری دست و داستان دارند تماس بگیرم. البته جالب هم هست گاهی شنیدنی ها را دید و دیدنی ها را شنید. موفق باشید.

عابد رضا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

اقای داود سرخوش شما بی شک غرور سرمین افغانان هتید ...........امیدوارم یگصدسال در کنار خانواده نجیب تان جوان بمانید......دوستت دارم

رحمت جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ

درود بر داود سرخوش سردار هنرمندان کشورمان. با دیدن پنجره دیدگاه و پاسخ شما به آنها بی نهایت خرسند و زوق زده شدم. هیجانی که سالها چشم بدان داشتم تا بتوانم نوشتار و گفتارتان را چاوکاتی بیرون از آهنگ سرایی و ترانه سرایی زیبایتان بخوانم و بشنوم. بسیار سپاسگذارم از اینکه با جای دادن این بخش در ویب سایتتان به میلیون ها شیفیه و دلباخته هنر و آوازت جان تازه بخشیده اید. آقای سرخوش همه می دانند که توانایی خدایگونه شما در سرایش ترانه و ساخت آهنگ سرمایه ای افتخار آفرین است که بالیدن به آن ثمره وجدان های بیدار اما زخم خورده ملت افغانستان است. شما بی شک در برابر این توانایی و هنری که ایزد یگانه برایتان ارزانی داشته است مسئولیت دشوار و افتخار آمیز دارید. شما تا کنون به همان اندازه ای که در دلها جای دارید مسئولیت پذیر بوده اید. اما ملت ما چشم داشت بیشتری از شما دارند برای ما 6 آلبومی که تاحالا عرضه کرده و خواهید کرد بسیار ناچیز است و می توان گفت با آنهمه زیبایی و لطافتی که در این البوم ها از خود آفریده اید از نظر کمیت هیچ است. ما انتظار سالانه حد اقل 6 آلبوم داریم از شما. درست است که کاری است بسیار دشوار و نیاز به زمان و تلاش دارد و شما هم بسیار مصروف هستید اما اگر عشق و محبتی که این مردم به شما دارند را در نظر بگیریم این تعداد آلبوم و اجراها قطره ای در دریا هم نیست. چه خوب است بیشتر بخوانید و آلبوم های بیشتر بیرون کنید زمان می گذرد و آنچه می ماند آفریده های هنری است که در دل و زوق چنگ زده احساسات عمیق خلق می کند. داود جان چه خوب است اگر آفریده های هنری تان بیشتر شوند تا این مردم بتوانند لحظات بیشتری را در دنیای روئیاها و یادها و ارزوها سفر نمایند اثری که آلبوم های سرزمین من بری جو سفید و سیاه و مریم شما به خوبی خلق می کنند. در خصوص آلبوم زیبای مریم دوست دارم بگویم که گنجاندن 6 ترانه در آن د

رحمت جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

ادامه : گنجاندن 6 ترانه در آن مانند این است که به تشنه وامانده در یک بیابان تنها یک قطره آب داد. برایتان آرزوی کامکاری و شادمانی دارم سبز باشی داود جان

نفیسه یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

درود بر داود سرخوش. به زوق من آهنگ زخم تلخ و دل و یارا از آلبوم مریم شما فوق العاده زیبا هستند. سبک خواندن شما در این آلبوم جدید و بسیار بسیار زیبا هست. من به شما افتخار می کنم و این آشکار است که همه به شما افتخار می کنند. اگر به همین سبک که البوم مریم را اجرا کرده اید باز هم آلبوم بکشید خیلی خیلی خوب است. آهنگ های البوم مریم شما مونس تنهایی من است. اما داود جان التماس می کنم که کارهای بیشتری کنید چون واقعی حیف است اگر با این صدای زیبا و این سبک زیبا که در البوم مریم دارید کم کاری کنید. راستی یک سوال چرا در این آلبوم تنها 6 آهنگ ساخته اید. آیا این علت خاص داشته است". سوال دیگر من این است که چرا صدای شما در آلبوم سفید و سیاه فرق دارد. آیا این را خود شما عمدا اینطور اجرا کرده اید و یا کیفیت صداگذاری خوب نبوده است. چون مثلا در آهنگ صفرا از آلبوم سفید و سیاه صدایتان یک طور است در حالی که همین آهنگ صفرا را در یکی از کنسرت سبید و سیاه خود که در سایت یو تیوب هم است من می شنوم صدای شما بهتر است یعنی من این صدا را بیشتر لذت می برم تا صدایی که در خود البوم سفید و سیاه است. شاد باشی داوود جان.

اسد بودا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

داود عزیز سلام!
آلبومِ «مریم» به دستِ ما نرسیده است، تا در باره آن نظر دهیم، اما خدا را شکر که پس از سال​ها با ترانه​ای جدیدت مثل همیشه سکوت دهشت​ناکِ «جمهوریِ سکوت» را در هم شکستی. هرچند برای ما که در «بی​صدایی مطلق» به سر می​بریم، نفس «صدایت» مهم است، زیرا «ترومای هویتی» را نمی​توان از این صدا تفکیک کرد و ساده​اندیشانه است اگر بگوییم می​توان بعدِ «مایمتیکِ فاجعه​هایِ تاریخی» از ناله​های غم​انگیز «دوتار» و «دوبیتی» جدا کرد، اما به هرحال به جز مریم، می​شد این صدا را در «شاه مامه» که از آن دوردست​های تاریخ طنین​انداز است، شکست. این تو نیستی که آواز می​خوانی، این تاریخ است که در تو به صدا بدل شده است. دستِ کم من خودم شخصا از این آواز صدای کسانی را می​شنوم که از چشم «خیابانِ یک طرفه​ای تاریخ» دور مانده​اند. پس اگر برای ساختن این آلبوم خسته شدی و سبب شد اضطراب​های وجودیت چند برابر شود، جای نگرانی نیست. هنر بیانِ رنج آدمی است؛ هنرمندِ مردم که به اندازة تمامیِ انسان​ها رنج کشیده​اند، ناگزیر بار رنجی که تمامیِ هنرمندانِ جهان با خود حمل می​کنند، به تنهایی به دوش می​کشد. باز هم بخوان؛ از دوتارت صدایِ مقدسِ الهة​ تاریخ به گوش می​رسد. همان اندازه که «مدیون» صدایت هستیم، هنوز به صدایت احتیاج داریم. وجودت روشن باد و روح «بابه» پشت​-​و-​​پناهت.

[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://Mehdi Dowlatshahi

سلام آقای داود جان سرخوش گلیگلاب مهدی دولتشاهی هستم در اتریش زندگی میکنم. من از دوستانم شنیدم که شما در اتریش کنسرت اجرا مکند. آیا همین هرف درست است که یا فقت مشل سال گزشته در نام شما تکت را فروش مکند؟ تشکر اگر شما جواب من را بدهید مهدی و دوستان شان

ناروی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام به داود سر خوش عزیز ! میتوان گفتاقای سرخوش خالق ترا نه های محلی . راستی اقای سر خوش . من حقیر پقیر از روز که در ناروی امدم و سا کن شدم خیلی تنبل شدم . و شما هم از دو حالت بیر ون نیستید . یا مصر وفیت کاری تان زیاد هست و یا مثل من ...... بخا طر اینکه البوم اخر تان بعد از مدتهای خیلی طو لانی بر امد . بهر صورت نور دیده ما هستی امید واریم که سر حال یا شی . ! انگوری زاده

نظیفه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

قابل توجه دوستانی که هنوز آهنگهای آلبوم مریم راکامل نشنیده اند. میتوانند همه آهنگهای این آلبوم زیبا را از طریق سایت زیر بشنوندwww.iransong.com

داودسرخوش سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ

با سلام و عرض ارادت مجدد!
بگذارید بی معطلی حضور صمیمانه ای شما را در این گوشه ای بی هیچ خیر مقدم بگویم و سپاسگذار باشم بابت تشویق، محبت، نوازش، پیشنهادات معقول، پیام های گرم و... بلاخره القاب بلند و دوست داشتنی!!
آری گفتم القاب؛ میدانم محبت و مهربانیی شما را پهنه و پایانی نیست، اما بگذارید کمی خودمانی باشیم چونکه "غرور سرزمین افغان" یا "سردار هنرمندان" بودن آنگونه که عابد رضا عزیز و رحمت گرامی لطف نموده اند، بر شانه های ضعیف من پشتاره های سنگینی هستند که "دست و کمر، گردن و سر، شیش و جگر، قاش و قچر .... را له خواهند کرد. دوست دارم فقط شایستگی در جمع تان بودن را داشته باشم. رحمت جان درست گفته است که 6 آلبم(درستش 4 آلبم است) در برابر صفا و صداقت شما "قطره در دریا هم نیستند"!

نفیسه گرامی بابت ابراز نظر مشخص شما در مورد کل اجرا ها و سه آهنگی که برای شما جالب تمام شده است باز هم سپاس. در مورد سوال شما عرض کنم که 6 آهنگ در یک آلبم علت خاص نداشته است و میتوانست 8 یا 10 آهنگ هم باشد در حالیکه فقط 6 آهنگ است. صدا در "سپید و سیاه" هم تعمدی نبوده فقط فرصت نیافتم تکمیلش کنم، چونکه فقط خوانده بودم تا موسیقی گذاری شود و پس از ان بخوانم اما دست دکانداران دراز تر بود و آهنگ ها در همان مرحله ای اول کار به سرقت رفت و نشر گردید. بدین ترتیب اگر میشد شاید "سپید" باشد "سیاه" شد.

همسایه ای عزیز دولتشاهی عجالتا حرف های دوستان را ناشنیده بگیرید زیرا از بیخ راست نیست، ولی خود اوازه را به "فال نیک" بگیریم تا مگر برنامه ای دم دروازه ای خانه داشته باشیم و کفش های من از هم از بسیار رفت و امد و دویدن پست پیاز درست نشود.

انگوری زاده ارجمند حقا که درست فرموده اید. تنبلی دست بس پرقدرتی در کار من و شما دارد ولی سوگند میخورم که آخر من کوچکتر از آنم که حریف شما شوم.
موفق باشید.

Hussein چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ

ba arzi salam khidmaty tamami Dostan va bakhosos

HUNarmandi mahbob dawood jan sarkhosh, ba man nazar

man hich kammi be kaifaty dar dar albom hayee dawood

jan nist, harchiz ba morori zaman va vaght taghir

mekonad, hamintor Sada va tori ahang haa.
albata dawood jan man faghat megoyam aga lotf l

namoda harsal yag album beron bidihid ma khelli khilly

moshtaghi album hayee jadidi shoma hastim.

darzim aya kodam baranam jadid baraye ijraye ahang da sweden dobara darid ya khir??

dar konsert ki sweden tashrif award bodn man onja

bodam khelli alli sorodin dawood jan, faghta tanah chizi ki nashod in bod ki man natavanistam yag akz ba shoma

bigiram. khob khira dafa diga bakhira. hussein najafi sweden.

طاهر سروش چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ق.ظ

داودجان قندسلامم رابه داخل گلبرگهای نازک گل شقایق می بیچانم ونثاردستان نازنین تو میکنم که به آفتاب مهرگان هدیه میکنی. خرسندم که تانستم باشما ازطریق این صفحه جادوی در تماس شوم آلبوم جدید مریم را اگر مبالغه نکرده باشم هر لحظه میشنوم (زخم تلخ و یارا)چقدرزیبا میخوانی خیلی دلنشین است راستی خواندن مریم رادرشهر برث آسترالیا با یک موسیقی نستا شاداجراکردی که چنکی به دل مازدولی در آلبوم مریم مویسقی اش کمی نه که خیلی زیاد فرق دارد دلیلش چیست؟اگر لطف کنیدبگویدامی شعر هارا که خوادی از کی است خوش میشم .تو درتن سرزو باک گندم همیشه جار ی داود.بهروز باشید.

خسرو چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.gmail.com

داود جان قند سلام
من از بسیار وقت است که آهنگ های زیبایت را گوش می نمایم و همیشه برایت کامیابی های بیشتر در عرصه موسیقی آرزو درارم
خسرو از افغانستان

علی حسین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام داود عزیز
تا هنوز در باره البوم جدید شما نظر خود را ارایه نمیتوانم چرا که تاهنوز به دست ما نرسیده است وامید است ما به زودی صدای جدید شما را همه بتوانم بشنوم
علی حسین
از کابل

مجتبی وعلی و رئوف حکیمی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.vwv.blogfa.com

سلام بر خواننده و هنرمند محبوب کشورمان جناب اقای سرخوش ، بنده شخصآ یکی از طرفداران اهنگ های شما هستم . بریم سره اصل مطلب . . .
اقای سرخوش شما قصد اجرا کنسرت در ایران را دارید یا ... !!!
منم از عکس های شما پوستر درست کرده ام و میخواهم یک دیدن از وبسایتم کنید و نظر خود را بگوئید.
پوستر http://vwvvwv.persiangig.com/5.jpg
http://vwvvwv.persiangig.com/dawood.jpg

ضیا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام بر آواز خوان پرآوازه و هنرمند محبوب داود سرخوش. آلبوم مریم شما خیلی زیباست. من خیلی لذت می برم از شنیدن آن اما تعداد آهنگ ها بسیار کم است باید 10 تا می بود. می خواهم پرسان کنم که شما در این سایت خود از ساختن دو البوم جدید دیگر مزده داده اید. اما هیچ چیزی درمورد آن نوشته نکرده اید. لطفا نوشته کنید که این آلبوم ها هرکدام شامل چند آهنگ خواهند بود. اشعار آن از کیست. و دقیقا این آلبوم ها چه وقت به بازار می اید. امیدوارم که اینبار آلبوم های جدید شما زودتر بدست درازدستان نیفتد و کیفیت آن طوری که می خواهید و ما می خواهیم زیباتر باشد. اگر بتوانید مطالب سایت خودتان را یعنی همین سایت را زودتر بروز کنید خوب است مثلا از تصمیم های آینده شما از کارهای آینده شما. راستی ویدیوی کانسرت شما در تهران ایران چرا بیرون نمی آید. لطفا به آنها فشار بیاورید تا آن ویدیو بدست ما هم برسد. شما می توانید از کانال سازمان های هنری افغانی و بین المللی آن ویدیو را بخواهید. واقعی حیف است که آن ویدیو را ما تماشا نکنیم. اگرچه من در آن کنسرت نبودم اما مطمئن هستم که آن کنسرت از نادرترین کنسرت های شما بود که بسیار باشکوه بوده است. اگر آن ویدیو بیرون نیاید این یک ظلم و یک تحریم هنری به حساب می آید در حق کل افغانستان. برایتان آرزوی کارهای بیشتر و آلبوم های بیشتر و بهتر و بهترتر می کنم. آین ملت افغان عاشق شما هستند.

عبدالله احمدی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.jaghoryziba.blogfa.com

سلام یگانه آوازخوان محبوب و عزیز هزاره داودجان سرخوش آلبوم مریم همانگونه که نامش زیباست آهنگهایش هم خیلی زیباو دلنشین است. و سوال من آیا میشود آهنگهارا دانلود نمود؟ تشکر موفقیت بیشترتان را خواهانم. شاد باشید . عبدالله مهاجر هستم در ایران .

باقر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://http://www.sanjak.blogfa.com/

سلام بر داود عزیز وصدای هزاره از این که آلبوم مریم را به تازگی در اختیار جوانان قرار داد اید بسیار تشکر هر جای دنای که هستی همیشه داود باشی وهمیشه سرخوشششششششششش

دانش(فریاد) سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام داود قند بما هزاره ها تو و اسد بوداها افتخار ید!
بدانید قلب ما باشما می تبد دانش

عباس پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام داود جان. سالها انتظار ما سرانجام با ساخت آلبوم مریم شما به سر رسید. کلیه آهنگ های آلبوم جدید شما بسیار زیبا دلنشین و لذت بخش هستند. من ا زگوش دادن به آن لذت می برم. ما زمان بسیار طولانی چشم براه هنرنمایی شما بودیم. ما افغانها از شما خواهش می کنیم که زودتر و بیشتر آلبوم بسازید. من بعنوان عاشق و دلباخته صدای تان یک پیشنهاد دارم و اینکه اگر بتوانید در آلبوم های آینده تان ترانه های پشتو و ازبکی یا ترکی بخوانید خیلی خیلی عالی خواهد بود. به امید اینکه آلبومهای آینده شما هرچه زودتر ساخته شوند و ما دیگر بیش از این در انتظار نمانیم. خداحافظ شما.

محمد رضا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://urmyheart.blogfa.com

سلام بر داود جان سرخوش هنرمند محبوب کشور مان افغانستان باستان و میخواستم بگویم که البوم مریم خیلی زیبا بود مثلی البومهای سرزمین من و جرجو و سیا و سپید.
منتظر البومهای جدید که در دست کار دارید هستم
همشه سبز باشد و سبر بمانید.
برادر کوچک شما رضا

دانش(فریاد) شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام سرخوش عزیز بساردوست دارم در آلبوم نو از نزدیگ زیارتت نمایم یه امید دیدار دانش

امیر مهرزاد دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام به داود سرخوش عزیز !
من از طرفداران سرسخت صدای شما هستم و همیشه از شنیدن آهنگهای شما لذت میبرم .
به امید آلبوم نوتان .

حسین سرشار سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام آقای داود سرخوش. آهنگ های شما همیشه مونس تنهایی هایم است. باشنیدن آنها به دنیای خیال و روئیا فرو می روم. خیلی زیاد خوشحال و شادمان شدم از اینکه کنسرت جدیدی در سویدن در تاریخ 8 مارس دارید. می خواهم بدانم که در این کنسرت بازهم آهنگ های نو و تازه اجرا خواهید کرد. اگر شود آهنگ های شاد اجرا کنید خیلی خوب است. پیشنهادی به عنوان دوست و برادر کوچک دارم. در کنسرت قبلی سویدن فکر می کنم که لوازم و آلات صدا و بلندگو زیاد کیفیت خوب نداشت. اگر بشود از دستگاههای بهتر استفاده کنید اینبار خوبتر خواهد بود. داود جان ما بی صبرانه دوست داریم درباره دو البوم جدیدی که می خواهید امسال بسازید بیشتر بدانیم اگر چه در برنامه استدیوی شماره 7 رادیو بی بی سی مختصری گفتید و من شنیدم اما اگر لطف کنید در این وب سایت خود درباره آنها توضیح دهید خیلی زیاد خوشحال خواهیم شد. راستی شما در اتریش کنسرت خواهید داشت یا خیر. خواهش دیگر من این است که تا می توانید آلبوم و آهنگ بسازید که شما سرمایه بزرگی برایمان هستید و می خواهیم این سرمایه بیشترین دست یابی برایمان داشته باشد. برایتان آرزوی کامیابی و شادمانی داریم.

نفیسه پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام داود جان سرخوش هنرمند و ترانه سرای محبوبمان. من البوم نو شما مریم را شنیدم و عاشق ترانه زخم تلغ و اهنگ دل هستم. خیلی تشکر از اینکه این البوم را بیرون کردید. اواز و هنجره طالایی شما افتخار ماست. داود جان همیشه بخوانی و شاد و سرخوش باشی. به امید البوم های نو شما

آرزو شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

با سلام خدمت داوود جان و تمامی عزیزانی که این نظر را می خوانند.ما بی صبرانه منتظر اهنگ های جدیدتان هستیم .موفق و سربلند باشی داود جان .

عسکریار دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام خدمت هنرمند محبوب وطن داود جان سرخوش امید وارم که همیشه خوش خوش باشی من آهنگ های البوم جدیدشمارا (مریم)را شنیدم خیلی زیبا است خصوصا آهنگ مریم اگر هزار بار گوش کنی خسته نمیشی داود جان ما دوست داران آواز تو بی صبرانه منتظیرالبوم بعدی هستیم دیگر اینکه تصمیم داری دوباره برای کنسرت به استرالیا بیایی چرا که دفعه قبل غوغا کده بودی هزاره های استرالیا همیشه از خاطره کنسرت که تو اینجا داشتی یاد میکندما باز هم منتظریم به امید دیدار دوباره.

ارزو دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام به داوود جان .امیدوارم که سری هم به ما که در ایران هستیم بزنید .

مهدی مدبر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://yaddashthaiman.blogfa.com

داوود جان سرخوش سلام! از رادیودی بی بی سی شنیدم که آلبوم جدیدت بنام مریم بیرون آمد از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم ولی متاسفانه تا هنوز آلبومت را نتوانسته ام پیدا نمایم و کامل بشنوم گرچی چند قطعه آن را از طریق رادی بی بی سی شنیدم که وافعا لذت بردم. صدایت همانند طبیعت زیبای زادگاهت دایکندی زیبا و دلنشین است. امیدوارم به زودی بتوانم آلبومت را پیدا نمایم.

حیدر جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام داود جان. سالها چشم براه نغمه های دلنواز و روح بخش شما بودیم. سرانجام ذوق آفریده شما به دستمان رسید. نمی دانید با شنیدن خبرش به چه اندازه خوشحال شدیم. شادمانی که خبرهای آلبومهای شمابرایمان می بخشیده هیچ گاه قابل قیاس با سایر خوشی ها نبوده است شخصا من خودم هیچ وقت اشارتی از یارم به این اندازه شادم نکرده است که وقتی می شنوم شما قرار است کنسرتی داشته و یا البومی بسازید. آلبوم مریم شما یک کار ناب است و قابل افتخار . بسیار زیباست و دلنشین. آهنگ ها بسیار زیبا اشعار مقبول و با مفهوم و خواندن هم بسیار زیبا. داود جان باید به خود افتخار کنی که این همه عاشق داری. به امید البوم های بیشتر و جدیدتر بهروز باشی

عبدالله قربانی جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ق.ظ http://afghan-esl.blogfa.com

سلام ای محبوب دلها ای خواننده نسل جوان مهاجرت ما با آهنگهای تو دلمان تسکین پیدا میکند تا درد مهاجرت را فراموش کرده به ادامه زندگی امید وار شویم آلبوم مریم هم عالی است مثل همیشه نمیدونی به چه مشکلات گیر آوردم یک هفته در انترنت به دنبالش بودم اما خوشبختانه پیدا کردم

اما شما همیشه فقط به هموطنان اروپای توجه داری یه گوشه ای چشم به ما مهاجرین ایران هم بینداز یعنی ما مهاجرین افغانستان مقیم در ایران ایندر عقب ماندیم که حتی شما هم ما را فراموش کرده اید

راستی خیلی دوست دارم با شما حرف بزنم اگر امکان دارد

همین آی دی رو ادد کنید تا من بتوانم با شما چند کلمه درد دل داشته باشم گرچه میدانم گرفتاریها بیش از تصورات من است

شیلا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام سرخوش جان. البوم مریم شما فوق العاده است. بسیار زیباست من لذت می برم تشکر از این کار زیبا. به آروزی البوم های جدیدی شما. در وب سایت خود نوشته کردید که دو البوم جدید بازهم درست می کنید اما هیچ توضیحی نداده اید درباره ان کی بدست ما می رسد. اگر جواب دهید خوشحال می شوم. همیشه خوش صدا باشی.

مسعود شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

درود بر داود جان سرخوش. آوازت دلنواز است. نغمه هایت عاشقانه است و جاودانه. چهره ات همچون صدایت زیباست. دوستت دارم خیلی زیاد. خیلی زیبا می خوانی.

الیاس دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام بر داود سرخوش خواننده محبوب. نظر من درباره آلبوم مریم این است که این کارهنری شما هم مانند سه البوم پیشین شما و مانند تمام آهنگ های محلی که در کنسرت ها سروده اید جاودانه است. داوود جان همیشه خوش بخوانی. من عاشق دلباخته تمام خواندن های شما هستم. من به شما افتخار می کنم. همه عکس های زیبای شما را از انترنت گرفته ام در کامپیوتر خود دارم. من یک سوال دارم از شما این آهنگ دمبوره که در این لینک است را در کجا خوانده ای در کدام کنسرت http://www.youtube.com/watch?v=GWv6273mcj4 بی صبرانه منتظر آلبوم های جدیدی شما هستم. خواهش می کنم که زودتر آلبوم خود را بسازید که من دیگه نمی توانم صبر کنم. دارم دیوانه می شوم. منتظر آلبوم جدید هستم. داوود جان در قلبم هستی.

ذکریا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ق.ظ

جنگ

عادت نمی کنیم به این جنگ تن به تن

لطفا تو ماشه را بچکان در دهان من

ماهی لعل وآب ارزگان حدیث ماست

چشمت اجازه داد صدایت کنم وطن

درگیر شبهه های تو از هوش می روم

افتاد خون حوصله ها پای سوءظن

پایان اخم وتخم خودم را نوشته ام

قرمز بخوان درآینه "دیگر نه تو نه من"

تنها بلیط و یک چمدان راه چاره است

آب از سرم گذشته خداوند فوت وفن

درچادری سیاه زنی گیج می رود

خود را رها کن آخر غمگین ترین اتن

با خون من عجین شده ای مرد متهم

آهسته تر بیا رگ دیوانه را بزن

ذکریا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ق.ظ

استاد خوبم سلام
صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه آن گیاهی عجیبیست که در انتهای صمیمیت دوست می آید
در ابعاد این عصر خاموش
من از ادراک یک کوچه طعما ترم
بیا تا برایت بگویم، بیا تا برایت بگویم
چه اندازه تنهایی من بزرگ است
و تنهایی من
شبیحخون حجم تورا پیش بینی نمی کرد
و خود سیرت عشق (مریم) همین است.

یا هووووووووووووو

حسین جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام داود جان. بسیار خوش شدم که در ایتالیا کنرست اجرا خواهید کرد. ما افغان های ایتالیا همیشه ارزو می کرده ایم که شما در ایتالیا کنسرت داشته باشید. خدا خواست و ارزوی ما برآورده شد. بی صبرانه منتظر شما هستیم. داود جان بیا و با آوازت ما را زندگی دوباره ببخش شاد بخوان و غمگین هردو.

zakir muhammadi شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://gomshodeashiq.blogfa.com

awall az hama sallam khodra khidmati dawood sarkhosh awaz khan mahbob kishwar wa ham karai shan taqdim mikonam bad maian mahajiray uonan khili entizar didan shomara darim khoda konad ki dar sali ainda mahara az lotf khod shad wa sar baland pishi qawm haii mokhtalif ma bigardani khosh halam ki hamisha sar baland bashid ba omid didar

رووف یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام برافتخارملت داودسرخوش...!

رمضان پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام بر هنرمند و ترانه سرای دوست داشتنی داود سرخوش. تشکر از کنسرت باشکوه وزیبای شما دراستکهلم سویدن. من عاشق آهنگ های آلبوم مریم هستم بسیار زیبا و عاشقانه هستند. تشکر فراون از اینآلبوم زیبا به امید ترانه های نو بیشتر و البوم و کارهای بیشتر.

najib gholami یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.championshazara.blogfa.com


salam ostad daood sar khosh khoben shoma arezooi mowafaqid daram barai shoma

اسد پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام بر داود جان. تشکر از کنسرت زیبا و به یادماندنی شما در ایتالیا. خیلی خیلی خوب بود اما افسوس که مکانی که برگزارکنندگان درنظر گرفته بودند کوجک بود. به امید کنسرت های آینده شما در ایتالیا در آینده.

عبدالعظیم ابراهیمی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ http://senabolagh.blogfa.com

سرخوش کشتی عشق است خدایا ناخدایش با

رفیعی یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.quetta.blogfa.com

سرخوش عزیز افتخار ما هستی. موفق باشی

ذکریا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ق.ظ


ای نسیم سرخوش که از کرانه ها عبور میکنی
ای چکاوکی که کوچ تا به جلگه های دور میکنی
ای آفتاب روشنی که از دیار یار میرسی
وین فضای قیرگونه را پر از طنین نور میکنی
استاد خوبم سلام. تولدی دیگر مبارک
سال گذشته برایم یکی از ماندگار ترین سالها بود. هر چند که خودم از نزدیک سعادت دیدار و دل جان سپردن را در اجراهای ماندگار تان نداشتم اما از دور و هر لحظه نظاره گر آفرینش های تازه و بهاری تان بودم و در هر اجرا باخود میگفتم خوش به حال آنانکه از روسیه تا اتالیا فرصت لمس طراوت و زیبای صدایتان را داشتند و باخود زمزمه میکردم ((((سیرت عشق سرخوش همین است))))

عیسی مسیح چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

با سلام وتبریک سال نو
تنها صداست می ماند .
از تمام آوا وصداهای که ازشما شنیده ام پریجو ُ جرجو ومریم بیش ازهمه مرا گرفته است. هروقت می شنوم نا خود آگاه سکوت می کنم . گریه ام می گیرد. به خود این اجازه را نمی دهم که از شما تقاضای بکنم ولی حسی در درونم می گوید که کاش می شد یکی از خواندن های آبی میرزا را می خواندی . فکرمی کنم فقط شما می توانی خاطرات خفته اور ا در قلب وروح ما بیدار کنی . موسیقی امروز از آنچه که موسیقی اصیل خوانده می شو دبسیار فاصله گرفته است وبقول آدورنو موسیقی امروزی برای بازار ساخته می شود که کسب سود کند وتنها موسیقی سنتی وکلاسیک است که فقط برای موسیقی وهنر است وبهمین خاطر درقلب ها نفوذمی کند. همشه دوستت دارم . ایران . قم

محمد تقی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ق.ظ

داود جان سلام هنر ما هویت ماست از این ادرس سلام خودرا به تمام آنانیکه بیرون از مرز زندگی میکند سلام میرسا نم داود جان عزیز از اینکه وا قعا در راستای مو سیقی زحمت کشیده اید و ای زحمت تان وا قعا باعث سربلندی تمام افغانها شده وخصوصامردم که سالها به خاطر هویت خود ستم کشیده اند بسیار تشکر میکنم همیشه سربلند باشی
محمد تقی دانشگاه کابل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد