نقد و نظر

جای خواندن و شنیدن نظریات مردم

نقد و نظر

جای خواندن و شنیدن نظریات مردم

سلام و پیام

نظرات 178 + ارسال نظر
mojtaba سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.malaeke.persianblog.com

salam bar dawood sarkhosh .omidvaram har koja hastid salamat va tan dorost bashid. rasti dawood jan chera ahanghaye jadid shoma hanoz be bazar nayamade ast.

mojtaba سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.malaeke.persianblog.com

salame dobare. dawood jan agar mishavad an aks haye konsert dar eslo ra barayam ersal mikonid.
.mamnon misham

یحیی دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ق.ظ

سلام داودجان.
تشکرازتلاشهای تان درعرصه ی موسیقی!

Abdullah پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ

Hi Dawood Sakhosh
I hope to be successfull in you r life and i want to tell why you do not consert any where

نجیب الله یزدانی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ق.ظ http://yazdany4u.blogfa.com

سلام داوود جان این اولین بار است که با شما در تماس شدم امید وار م عکس و بیوگرافی کامل خود را برای من بفرستید که من درج وبلاگ هزارگی نمایم تشکر
نجیب الله یزدانی از کابل

جواد جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://montazere_bahar.persianblog.com

ba salam be davood jan aziz hale shoma chetor hast ? man az falim haie aghaie sirat dar iran hastam va ieki az doostan ali jan noyan hastam . kheili vaght hast ke az sedaie zibaie shoma bibahre hastim . lotf konin age khandane jadidi darid be ma ham ettela dahid dar zemn agar chand aks az conserthaietan baraie man ersal konin mamnon misham . baraie shoma va khanevade mohtaram arezooie salamati o movafaghiat daram .

Ashraf Ali شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

salam Dawood jan sarkhosh honar manda mofaq kishwa man az khandanhai shoma bisyar khosham miyad wa hamisha ahang hai shaoma ra mishnawam man yak pishnihad daram ki shoma ahang hai taswirw hich nadarid agar chand ahang khod ra tasviri bisazid khili khob hastwa hamcinan dar mawrid albom jadid khod malomat dihid

اشرف علی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام داود جان سرخوش هنرمند موفق کشور من به شنیدن آهنگهای شما بسیار علاقه مند هستم موفقیت بشتر شما را خواهانم در ضمن دو سوال دارم اول اینکه آیا در مورد اینکه بعضی ازآهنگهای خود را تصویری بسازید تصمیم ندارید؟ دوم در مورد آلبوم جدید خود بگوید چون شما یگانه هنرمند مورد علاقه ما هستید و ما بی صبرانه منتظر آلبوم جدید تان هسثیم!!!

قانع زاده یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://http://bamir.blogfa.com/

تاریخ وگذشته ای کوچی ها در هزارجات . دربند امیر

حسین رحیمی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام داود جان امید وارم حال شما خوب باشد اگر میشود شماره تماس خود را برایم ارسال نما یید تشکر

رحمت الله نایل جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ http://ghaznavi.blogfa.com

سلام داود جان امید وارم شاد و سرفراز باشی. من این محبوبیت ترا تبریک میکم و همیشه که من صدا دلنشین ترا میشنوم عاشقانه ترین لحظه های زندگی را حس میکنم و امید وارم البوم جدید ترا زودتر بشنوم . خدا حافظ

حسن غلامی دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام.
امیدوارم که همیشه موفق و کامروا باشی.
من از کابل شهر عاشقان به شما خواننده عزیز
وطنم این پیغام را می دهم:
داوود جان دوستت داریم ُ
منتظرت هستیم که باز هم از کشورت
بخوانی با صدایی گرمت.
البته در کشورت!
خدا پشت و پناهت باد.
حسن غلامی.

استاکر دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ http://matrood-e-agah.blogfa.com

صدای شما رو شنیدم و تبریک میگم به شما.
امیدوارم که سرزمین محبوبتون مثل خورشید زیباش به ارامش برسه.
موفق باشین با یک حنجره سبز.

میران دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.aunai.blogfa.com

سلام و صد سلام .

باچه آزره چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ق.ظ http://www.bacheazra.blogfa.com/

سلام دوست نازنین من
اکونومیست طی مقاله به ارتباط تجاوز طالبان کوچی بالای بهسود مینویسد که :........
موفق باشی

صمیمی پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://ssee.blogfa.com

هنر مند محبوب سرخوش عزیز سلام
از هنر ت چه تعریف کنم آفتاب نیاز به تعریف ندارد.
آرزوی پیروزی هرچه بشتر شمارا دارم.
خدا نگهدار

عیسی مسیح جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ق.ظ http://saat13.blogfa.com

سلام
امیدوارم که درهرشرایطی که هستی زندگی به کام باشد وایام بخوبی وخوشی بگذرد. خیلی وقت است که آهنگ جدیدی از شما نشینده ایم وشاید من ناخبرباشم ولی دوست دارم که صدایم شما را با آهنگ جدید بشنوم وخاطرات گذشته ام را تجدید کنم . روزی که تنها صدای تو مونسم بود وتنهایی ام را ترانه های گرم شما قسمت می کردم . یادم هست که اولین بار باسرزمین من اشکم درآمد و نمازم را نا خود آگا ه رها کردم وقتی که تلوزیون ایران آهنگی از شما پخش کرد آما آنقدر بد شانس بودم که با تصویری از شیخ آصف روبروشدم . نزدیک بود که کیف آهنگ شما را از من بروباید ولی یادم آمد که تنها صداست که می ماند. امید وارم از یک مهمان ناخوانده نریجیده باشی . که هنرمندان صبرابوب دارند و استواری کوه. همیشه سایه ات مستدام باشد تاهنر زنده بماند. هنرقاتل زندگی است.

[ بدون نام ] جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:15 ب.ظ

salam dawood jahnn chi haldarid dostischoma munawa alizada

دختر افغانستان یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ق.ظ http://www.afg-girl.net

سلام هموطن !
صدایت طنین تمام آوازهای خاطره انگیز کودکیم هست و هر بار هم با شنیدن صدایتان تمام رخدادهای خوب به سراغم میاید . خیلی خوشحالم هنرمندید و خوشحال تر که هم نژادید . و امیدو بهروزی و پیروزی را برایتان دارم .
همیشه سبز باشید و جاری

بسم الله تابان یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام داود جان سرخوش .
چه حال دارید امید وارم که دارای صحت کامیل باشید وهمجنان امید وارم که بعاز این اهنگ هایی جدید هزاره گی را بسراید
الله نگهدار

محمدی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام
مه هم به عنوان یک افغان از همه کار های با ارزشت تشکر می کنم

و برایت همیشه حنجره ای بی نظیر مثل همیشه عطا کند

جمعه خان چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

هنر مند محبوب و دوست داشتنی کشور افغانستان داود جان سرخوش! سلام!
امیدوارم درهر کجا که هستید شادوسرافراز باشید
ه
آرزودارم یک آهنگ جدید از شما بشنوم
{ جمعه خان غریب یار }

اکبری جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

سلا م داود جان عزیز .بندا آروزی مفقید شما را دارم و خورسندی شدابی سرفرازی ماستی یک جهان تشکر

محمد صفدری شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://.azyadraftegan2008.blogfa.com/

سلام علیکم ورحمت الله وبرکات .
سلام بر هنر من خوب وبلند صدای محبوب افغانستان .
امی وارم که همیشه موفق وفروز باشید
وامیدوارم که بزودی آ هنگ جدیدی باصدای بلبل هزاره

یعنی داود سرخوش بشنویم
من د ایران هستم در شهر اصفهان امیدوارم که باری دیگر شمارا در افغا نستان با صدای بلند ببنم
خدانگهدار به امید افغا نستان آباد آزاد وسر بلند
خدا نگهدار محمد صفدری از ایران

هادی فهیم دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ق.ظ

SALAM AI HAMWATAN FARZAND KISHWAR
OMID PAK O NEROMAND KISHWAR
salam Ba aqai Dawood sarkhosh dost mehrabanam ki sadayash hamesha dar gosham tanin andaz ast omid ke jor wa sar-e-hal bashed wa man montazer album jadeed shooma hastam.
Hadi Fahim
from Kabul

سهراب رضایی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://nf2006.blogfa.com

با تقدیم هزاران سلام محبت آمیز به شما هنرمند محبوب من از دوستداران شما و سروده های شما هستم دوست داشتم که از وبلاگ من دیدن فرمایید انشاء الله که مورد رضایت شما واقع خواهد شد دوست دار شما سهراب رضایی(آذر رضایی از شهر قرچک)

همه از دل دل دل دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام بر شما! منتظرم . لطف نموده زنگ بزنید. خبر های خوشی دارم. شماره ام را برایتان فرستادم.
کم از کم در وبلاگم پیام بگذارید. قصه ها زیاد شده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ق.ظ

WWW.TAVKHAN.BLOGFA.COM

محمد عیسی سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ق.ظ

با تقدیم سلام عرض ادب خدمت دواد جان سرخوش هنر مندنام دار کشو رما
خداوند شما را پیروز و سربلند داشته باشد وبعد من کسی هستم که آهنگ های شما رادر زمان گوش میکردم که نمی شود آن زمان های تاریک را در این ایمیل خلاصه کرد . اما اینقدر میگویم که همین آهنگ های شما بود که زخم های ما را التهام میبخشید. موفق باشید.
محمد عیسی از ولایت غور

عظیم سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ

سرخوش کشتی عشق است خدا یا نا خدایش باش

عظیم هجران پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام داود جا ن امیدوارم در تمام عرصه های زنده گی موفق باشید ما ها واقعا به شما افتخار میکنم همیشه ارزو دارم البوم جدیدی شما را بشنوم منتظر ان روز میمانم به امید موفقیت هرچی بیشتر برای شما عزیز و محبوب ...........

عظیم ابراهیمی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

درخشان تر ین ستاره ا سمان.< موسیقی>هنر>در افغانستانداود سرخوش داود جان سلام امید وارم خوب باشی موفقیت وکامیابی شمارا در راستای تعالی بخشیدن م وسیقی از دربا خداوند تعالی استدعا دارم امید وارم همچین گذشته گامهای استواربر داری همچین بابا وپامیرسر بلند باشی افتخا روالگوی ما هستی

عظیم ابراهیمی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ

پیام جان سلام امید وارم خوب باشی من ایران هستم یک جهان ممنون از این که با سرخوش همکاری دارید

hamid reza bamin دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

salam dawood jan.omid varam ke khobe bodeh va arezooy mofaheeyat baraytan meeconam.
emrooz dar afghanistan khanandehy ziyadee amdhand va jay shoma khalee hast .
az shoma khahesh meeconam ahanghay jadidtan ra be bazar arza nemaeed.
ba tashakor H.RH

حسن چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ

داود جانسلام افختار ملت زحمتکش مردم افغا نستان استید شاد باشید

رسا از المان چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.meianbor.blogfa.com

داوود جان سلام امید ملت ستاره درخشان هنری موسقی افغانستان. هجرت بر کامت گوارا باد.موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ

من که زندگیمو باختم واسه یه لحظه دیدنت
نذار قلبم بسوزه دوباره وقت رفتنت

علی عارفی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام به شیرنی ترانه هایت!
داود جان دوستت دارم . کاش افغانستان بیای
برایمان یک ترانه از انسان بخوانی انسانی که در لابلای ترانه هایت گم شده
تشکر

محمدالله حکیمی ۱۸ساله از جاغوری پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ق.ظ http://http:/

سلام آقای سرخوش دوستت دارم من ترا دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس، . چون یه روز به آخرش میرسی . دوستت ندارم به اندازی خورشید، . چون غروب میکنه . دوستت دارم . به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای تو وصدای تو وعاشقانه دوستت دارم

ابراهیم خلیل الله پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ق.ظ http://www.shaerak.blogfa.com

خبر آمد خبری در راه است مدرسه های خود گردان بسته میشود نه پلمپ میشود
سلام بیرار جان کمی کسالت درم اگه موشه قلم خور بیگیر بلدی امزی بچکچا ی بی مکتب کمیری نوشته کو ما که بیخی ناجورم مالوم نیه کی خوب شوم درو دیر موشه اول تیر قلب بچکیچای از مو دمزی مملکت اسلامی تیر بارو موشه مکتب از موره بسته کده مفامی 800 تا شگرد بی مکتب شده

علی جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://rasa2008.blogfa.com

سلام داود جان من تورا از صمییم قلب دوست دارم برایت ارزوی سلامتی دارم وهر وقت که شعر های هزاره گی تو را گوش می کنم دلم تازهمی شود

[ بدون نام ] شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ

tavkhana.blogfa.com

نیک دایکندی از ریکیاویک شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام ای هموطن فرزند میهن امید پاک و نیرومند میهن
ز خود بیگانگی های من و تو سیه شد خاطر خرسند میهن

سوسن شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ

سبد سبد ستاره برهم بیار دوباره
منو ببر به اونجا که مهتاب خونه داره

مهدی مرادی یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.forex.no

سلام برای صدای قلب ملت ماه داود سرخوش به تشگر فراون از گنسرت حوبی تان در اسلو وقعآ دلها ماهاراشاد و خندان گردی و بالای ۱۰۰۰ نفر امده بودن و قلب شگستی ماها را به شوق و ذوق تبدیل گردد من از صممی قلبم تشگر میگونم از شما بااحترام مهدی از نروی از شهری تروندهیم

غفارصالحی ازافغانستان پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ق.ظ http://salehi36.blogfa.com

سلام داود جان سرخوش هنرمند موفق کشور
واقعا آهنگ های زیبای تان را همیشه به رادیو خود یعنی صبح بخیرافغانستان نشر می کنم به خصوص اهنگ میهنی تان ، آهنگ برایم نامه رسیده ازکابل .

امید که آهنگ های تازه ثبت وبدسترس علاقمندان تان قرار بدهید.

موفق باشین
غفار صالحی خبرنگار رادیو صبح بخیرافغانستان

محمدسفراحمدى سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ب.ظ

سلامخدمت باسعدت هنر مند محبوب ما اقاى داود جان سرخوش بلبل خوش خان هزاره که همیشه بیاد ماهستى درقلب ماجادارى وخصوصا خاطرات کانسرت شمارا درکویطه بتاریخ ۲۲ نومبر ۱۹۹۳ دربرنامه اوماغ کهدادى ازیادم نمیرود برادرى عزیزم هرجاماکه هستى شادباشى وشادکام بنده ازعربستان ازکنار خانه خدا برایت دعا میکنم محمدسفر احمدى

سلمانعلی زکی سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://shirdagh84.ir.com

سلام وعرض ارادت ودوبیتی
زمین خون مرادرجام کرده//مسافربچه خشت خام کرده //تنم رادرسحرگاه جوانی //کمان چون آفتاب بام کرده.
دلم مثل انارپاره پاره//برایت چیده یک دامن ستاره //که بگذاری ازآن زیرزبانت//بجوشدازلبانت خوندوباره.

farid شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ

you are the best !!!!!!!!

توسلی غرجستانی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ http://daikondi.blogfa.com/

سلام بر هنرمند خوب وطن
راستش در برخی از سایت ها از افتتاح حساب توسط برخی از هنرمندان وطن جهت کمک به اطفال نیازمند شنیدم و خواندم و با خود گفتم کاش که داود نیز این کار را می کرد.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد